خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 12:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی بیان کرد:

ضرورت تخصیص اعتبارات لازم برای راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن ترکمنچای

نماینده میانه در مجلس، در انتقاد به عدم تکمیل پروژه ایستگاه راه‌آهن ترکمنچای افزود: امیدواریم هر چه سریعتر پیمانکار این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد حمایت قرار گیرد و اعتبارات لازم برای تکمیل آن ابلاغ شود تا شاهد دسترسی مناسب این منطقه محروم به قطار بین شهری باشیم.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ارزیابی مثبت از مصوبه هیات دولت برای تبدیل بخش ترکمنچای به شهرستان، گفت: با توجه به راه‌اندازی و افتتاح خط آهن تهران-تبریز، راه‌اندازی ایستگاه راه آهن ترکمنچای که برغم پیگیری‌های صورت گرفته در چند سال گذشته به صورت نیمه تمام باقی مانده مورد انتظاراست.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده در این زمینه تذکرهای بسیاری را به وزارت راه و شهرسازی داده‌ام کمااینکه در تاریخ 21 اسفندماه سال گذشته نیز طی تذکری از سوی مجلس به این وزارتخانه بر ضرورت تکمیل این پروژه تاکید شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: امیدواریم هر چه سریعتر پیمانکار این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد حمایت قرار گیرد و اعتبارات لازم برای تکمیل آن ابلاغ شود تا با اجرای این پروژه شاهد دسترسی مناسب این منطقه محروم به قطار بین شهری باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اجرای این پروژه در این منطقه از این جهت حائز اهمیت است که ترکمنچای در مسیر جاده‌ای پرخطر و مرگ‌آفرین قرار گرفته است بنابراین راه‌اندازی ایستگاه قطار در این منطقه می‌تواند موجی از رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377683
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار